måndag, november 14, 2005

Tänk vad man kan göra med Photoshop!

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

w0w! jag e helt imponerad av dina Photoshop skillz adrian! helt sjukt !

11:31 em  
Blogger blablablablabla said...

Jag känner av din sarkasm, Nils.

11:36 em  
Blogger sanna! said...

jag förstår inte vad du har gjort mer än svartvitat? :P

11:41 em  
Blogger blablablablabla said...

alltså, rubriken är ju skriven med glimten i ögat, förstår du inte??

jag kan ju betydligt mer inom photoshop och andra adobe program än detta, bevisligen också.

11:45 em  
Anonymous Anonym said...

Måste säga att jag sett några av dina arbeten är imponerande, fast just denna bild ? Tycker inte sarkasmen i rubriken e så tydlig, fast jag kanske har svårt o fatta, vem vet ?

3:54 em  
Blogger blablablablabla said...

Haha... det är ju så folk tänker om de ser en sådan här bild eller dylikt på nätet. En bild på ens ansikte, som alla ser är förändrat, för att minska tecken på eventuella skavanker.

Tankegången är ju så indirekt uppenbar: "Men orka ändra sig själv i Photoshop... sådär kan väl alla se ut med några retuscheringar..."

4:20 em  
Anonymous Anonym said...

haha, hyfsat långsökt =)

4:34 em  
Anonymous Anonym said...

Kan säga att det inte var den där tankegången som gick igenom mitt huvud iaf.

4:34 em  
Blogger blablablablabla said...

Fast rubriken kan väl tas ordagrant också.

Tänk vad man kan göra med Photoshop!

5:09 em  

Skicka en kommentar

<< Home