lördag, november 12, 2005

It's cynical...

got damn it's so cynical!

Redan uppe i ottan, inte ett dugg bakfull, bara hyfsat trött. Försöker få tag på Sudden, lyckas inte. Nisse, du kan ju lämna ett avtryck, om du läser detta, i form av hans rätta telefon-nummer.

Jag undrar ja vad folk tänker om en ibland. Mest med tanke på gårdagen. Om uppfattningen radikalt förändras...? Det är ju högst möjligt att det kan ha blivit så. Eller så gjorde jag en kväll där jag kort och gott kryssade av olika moment, för hur en fylla kan se ut för mig i en typisk Adde-full mall. Vilket inte skulle inge några överraskningar till folket som var där. Jag tror att jag lyckades med det, utan minsta tvivelaktighet.

Igår fick jag ungefär typ 40 dvd filmer och hela säsonger av olika serier. Jag tänkte börja nu...

Undrar förresten om man distanserar sig till folk medvetet eller om det bara blir som det blir.

2 Comments:

Blogger sanna! said...

inte för att verka viktig eller nåt (eller jo just därför) han sjunger ju faktiskt GOD DAMN it's so cynical.

10:33 fm  
Blogger blablablablabla said...

mm, jag chansade på något bara. men det låter så... dramatiskt, när han sjunger det.

11:59 fm  

Skicka en kommentar

<< Home