lördag, mars 25, 2006

brudjävlar

Öh. Såhär trött som jag är nu har jag inte varit sen nyårsafton 1995' 23.58 ungefär. Jobb från 07.00 till 19.00 - galet mycket och galet stressigt. Sen hem, duscha och träffa Rebecca. Vi tog en öl och såg på V För Vendetta Saken är den att min ork klarade inte mer. Jag låg mest på Rebeccas axel och sov. När jag vaknade såg jag bara en konstig och superläskig mask och en cancerliknande Natalie Portman. Jag förstod filmen som så att det var mycket politiska underliggande budskap, där anarki och dess innebörd skulle spela en större roll desto längre filmen höll på. Dessutom att den tog upp något med rädsla och hat. Har jag rätt då?

Dagens låt.

The Knife - We Share Our Mothers Health

Silent Shout - Ett mästerverk. Kalasbra. Som Johan sa: "Den där nya skivan med The Knife alltså. Nu har jag kommit på att den är helt vidrigt bra. Den kommer revoultionera DJ yrket till och med. För nu kan vem som helst vara DJ. Det är ju bara att sätta på skivan och gå sätta sig i ett hörn och fortsätta hinka bärs. Skivan har ju allt vad dans/club innebär. Revoultionerande! Kom ihåg att jag sa det, Adrian. Haha."

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

vad är det med brudjävelen?

7:18 em  
Blogger blablablablabla said...

jadu johan. det finns ganska många av dem, om man säger så.

3:02 em  
Anonymous Anonym said...

en vis man adrian...

7:23 em  
Blogger blablablablabla said...

haha, kockjävel

8:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home