lördag, december 03, 2005

"Men är det inte någon som känner någon 88:a ?"

Nej, Peter. Det är väl ingen som gör det. Erhm.

Stängde idag och fick sällskap av Nisse och Klaus. Jag bjöd på två kycklingwraps och några cola, samt några bakelser. De stannade kvar och vi gick tillsammans från det lilla köket - hem till Nisse. Planen var uppenbarligen en fest på Mariatorget i en lokal. Biljetten kostade 100:- vilket inte alls var så farligt, eftersom man fick ta med sig sprit in. Men problemet var att festen var på lördagen, dvs imorgon (idag) istället. Så det var raka spåret hem till Peter som gällde, där jag snackade med Johan, Sanna och Laura på MSN, medan de andra strötittade på TV. Dessutom hade jag ett roligt snack med en tjej från Skärholmen. Hon hade tidigare på dagen tittat in på min PA och sagt hur otroligt söt jag var. Jag sa att ungefär "ses ikväll?" och hon antog mig för att vara en pervers våldtäktsman. Det var kul.

Kvällen blev misslyckad. Soundclash imorgon?

Väldigt avis på Linus också. Han tog faktiskt säsongsarbetet uppe i Sälen och ska alltså jobba där tills april, nu från den 12:te december. Galet lång tid. Något jag också faktiskt vill göra. Men det kanske ska få ligga och gro i ett år eller nått. Om Linus anser att det var mycket givande och roligt så så ska jag absolut säsongsjobba någon gång. Det var en helsikes massa party tydligen och folk som är lite... o-stockholmiga, vilket såklart var bra tyckte Linus. Jag förstod han och jag är avundsjuk. Hm. Trist att du drar men jag får väl önska dig all lycka då.

Ingen har lust!