onsdag, november 30, 2005

Är det på riktigt, eller drömmer jag?













... all oro som du har.

Satt och käkade lunch med jobbargrapparna när jag plötsligt fick ett intressant SMS. Det var från Sanna och det stod att jag var med i Håkans nya video "13" Så efter jag hade slutat vid 15, så tog jag mig så fort hem som jag kunde för att få se om det stämde. Kunde först inte se mitt ansikte i den pixliga videon på Aftonbladet.se Men sen hjälpte Sanna mig via MSN och jag lokaliserade mitt ansikte. Trodde dock att det var några fler bilder på ett euforiskt ansikte som var uppsnärjt i det blå. Var det på riktigt, eller drömmer jag?
  • Har nu spelat fotboll med Håkan.
  • Har också haft ett flertal samtal med Håkan.
  • Har gråtit till Håkan Hellström.
  • Och har nu också varit med i en av hans musikvideor.

Krädd, som fan.

13 Comments:

Anonymous Anonym said...

flertal samtal? Vad diskuterade ni? Politik, rasism eller Sveriges ekonomiska bakgrund kanske?

Såg också den videon och där var du, de är inte dåligt addpadd!

7:33 em  
Blogger blablablablabla said...

haha, det där lät ... kaxigt.

på långholmen pratade vi i 4 omgångar. två söndagar i rad.

de första samtalen var ungefär:

"tjena håkan!"
"haha, hej!"
"läget?"
"d e bra, själv?"
"bara härligt!"
"vara med?"
"ja, får jag det?"

----------------------------

sen diskuterade vi om hultsfred samma sommar.

"du kommer till hultan, va?"
"ja absolut, älskar det!"
"härligt"
"då ses vi där!"

---------------------------------

sen under matchen berömde han mig:

"fan, du har ju fotboll i benen!"
"haha, tack så mycket!"
"lirat mkt eller?"
"ja... rätt så mycket faktiskt"
"det ser man"

---------------------------------

sen sa vi adjö.

"då ses vi på hultsfred då"
"ja... d gör vi"
"hare gött"

---------------------------------

pwn.

8:05 em  
Anonymous Anonym said...

min syster läste en portugisiskakurs på universitetet samtidigt som håkan, dem åkte tunnelbana tillsammans en gång. hon tog aldrig hans nummer, jag ältar fortfarande det.

8:14 em  
Blogger blablablablabla said...

Okej... Jennifer.
Eh.

8:25 em  
Blogger sanna! said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

11:37 em  
Blogger sanna! said...

"Sanna hjälpte mig via MSN att lokalisera mitt ansikte" hahaha =D

11:37 em  
Blogger blablablablabla said...

Roligt? Hm...

8:10 fm  
Blogger sanna! said...

ja, hade du upptäckt att du var med i videon om inte jag varit så uppmärksam? =)

12:30 em  
Blogger blablablablabla said...

de hade jag nog inte, nej!

3:48 em  
Anonymous Anonym said...

nej nej inte kaxigt bara nyfiket, öla på lördag kanske?

3:56 em  
Blogger blablablablabla said...

Eller imorgon?

3:58 em  
Anonymous Anonym said...

kan tyvärr inte imorrn men på lööörda?

4:43 em  
Blogger blablablablabla said...

Jag är på.

5:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home