lördag, november 26, 2005

Dilemmat

Är det helt enkelt värt att pröjsa 7699 :- för en armé inspirerad mörkbrun Stone Island parka?
Den sitter som berget på mig. Den får mig att må bra. Men pengar i allmänhet att må mindre bra.

Även om mamma lägger sina x-antal tusen :- som vi kommit överrens om, så kvarstår...

Dilemmat.

Är det helt enkelt värt det? Om jag vet att jag kommer använda den varje vinter/höst/vår år in och år ut, så kommer jag snabbt ha fått valuta för den. Men... dilemmat kvarstår.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

inte för att förstöra dina planer men kommer du verkligen använda den höst vinter vår år in år ut?

Man vill ju liksom köpa nya klädesplagg och om ett eller två år lär den inte kännas lika spännande,
du kanske inte ens har samma smak då som nu. Även om det nu är ett tidlöst snyggt klädesplagg så är ju chansen stor att man tröttnar på den.


Ville bara göra valet lite svårare, mohahaha!

1:34 fm  
Blogger sanna! said...

ADRIAN ÄR CP

1:53 fm  
Blogger blablablablabla said...

hahaha, vilket du gjorde, fucker!!

MM. haha... när fan skrev du det där hos limp?

3:09 fm  
Blogger sanna! said...

nån gång när du inte såg

4:03 fm  

Skicka en kommentar

<< Home