tisdag, november 08, 2005

Play it cool, boy.

Jag är på dåligt humör!

Idag skulle jag stänga på "Ett Litet Kök" för första gången, vilket jag såg fram emot. Jag la ner mycket tid på att preparera sådant som inte alla gör, så antagligen kommer personalen ösa lite beröm över min insats igår. Men antagligen inte.

För när jag skulle räkna kassan gick det inte åt helvete, nej, men resultat sög så mycket kuk det kunde göra. Jag räknade fyra gånger om och fick summan 5931 kr i kassan. Det ska jämt ligga 8000 kr i kassan. Så detta är ju på tok för lite. Och undra vilka konsekvenser jag komma råka ut för imorgon. Visserligen ringde jag min chef, Bob, som sa att det inte bara kunde stämma. Men jag insisterade, vilket han ändå inte trodde på. Vi bestämde att jag skulle komma en timme tidigare imorgon och få "det löst" Hm, säger jag.

Så det är med en massa oro jag kommer somna med ikväll. Usch.

Cheers!

FÖR ÖVRIGT - JA! Så så kom Andreas in från "Rallarsving" Jag gjorde han en rostbiffwrap, men han lämnade typ hälften. Tänkte berömma han för hans insatser i programmet, men jag hade fullt upp med annat. Dessutom kom den där ljushåriga killen från Alcazar in. Han är bög.

"Kändisar" som jag pratat med på "Ett Litet Kök":
  • Joakim Berg
  • Mauro Scocco
  • Kristin Kaspersen
  • Christer Sandelin (Style)
  • Andreas (Rallarsving)
  • Andreas (Alcazar)