onsdag, november 09, 2005

For you I'd wait til' kingdom come

Det är rätt illa att jag inte befann mig i Globen här om dagen och såg Coldplay. Det är ju ett av mina absolut favoritband.

Nog om Christ & Co för ikväll. Men se till att få arslet ur soffan och dra hem "X&Y" Det är hatkärlek på orimlig nivå!

Jag har ätit middag med min moster ikväll. Hon är bra, min moster - Anne. Man kan ventilera ett och annat med henne, utan att det känns krystat och laddat. Vi förstår varandra.

Förresten, jag är nitton (19) år gammal om ca en timme. Jag har typ inte tänkt ett skvatt på att jag snart kommer fylla 19 år. Det har väl med min ålderskris att göra skulle jag tro. Jag vill inte bli äldre. Det är bara med axelrycknings-mentalitet som jag tänker på att jag inom exakt 48 minuter kommer vara nitton år gammal. Det är en ganska så meningslös ålder att vara i, egentligen. Inget kommer väl förändras i byråkratins värld och inte heller juridiskt antar jag. Ni får gärna upplysa mig om jag nu har fel.

Att tycka att ens födelsedag är som att klämma en finne eller pissa när man duschar, dvs. helt ... poänglöst, är ju ett tecken på mognad = vuxenhet (ord?)

Ordet vuxen och dess innebörd är sämst.