Top 5 .
1. Jamiroquai - (Don't) Give Hate A Chance
Magnifikt! Storslaget! Och en drös med fler superlativ! Detta är bara så jävla jävla bra! Jamiroquai på sitt allra allra bästa humör!
2. The Strokes - Razorblade
Sitter på ett sample från den nya skivan och har lyssnat in mig nu. Det låter väldigt mycket The Strokes, vilket såklart bara är väldigt väldigt bra.
3. The Mars Volta - The Widow
Lite illa såhär i efterhand att man inte tog sig tid att se dom i Hultsfred. Fan vad mycket bra man missade egentligen. Det här är ganska så lysande!
4. Kent - Vi Mot Världen
Jahapp! Detta låter ju Kent. Jag vet inte vad jag tycker om EP:n än. Det låter vinter om allt i alla fall och den här låten är den enda som etsat sig kvar.
5. System Of A Down - Hyptonize
Bådar gott inför nya plattan med samma namn.
Magnifikt! Storslaget! Och en drös med fler superlativ! Detta är bara så jävla jävla bra! Jamiroquai på sitt allra allra bästa humör!
2. The Strokes - Razorblade
Sitter på ett sample från den nya skivan och har lyssnat in mig nu. Det låter väldigt mycket The Strokes, vilket såklart bara är väldigt väldigt bra.
3. The Mars Volta - The Widow
Lite illa såhär i efterhand att man inte tog sig tid att se dom i Hultsfred. Fan vad mycket bra man missade egentligen. Det här är ganska så lysande!
4. Kent - Vi Mot Världen
Jahapp! Detta låter ju Kent. Jag vet inte vad jag tycker om EP:n än. Det låter vinter om allt i alla fall och den här låten är den enda som etsat sig kvar.
5. System Of A Down - Hyptonize
Bådar gott inför nya plattan med samma namn.
2 Comments:
tmv? du är 3 år efter.
soad? skärp dig.
3 år efter vad?
soad? ja, jättebra.
Skicka en kommentar
<< Home