fredag, februari 17, 2006

Sunny Beach 2005



















Världens mest nödvändigaste resa någonsin.

Frågan jag ställer nu riktar sig endast till deltagarna på resan. Tycker ni att det ska finnas någon censur för vissa bilder som ska ligga här på bloggen? Jag menar bilden på Hennings penis är kanske att gå över gränsen, vad vet jag. Men i alla fall. Resan var lixom i det värsta laget på alla sätt som finns, så det kanske skulle kunna försvara varje bildpublikation samtidigt? Upp till er, för jag vill i alla fall lägga ut ett par bilder för att kunna få minnas tillbaka och dels för att många i familjen har velat se dessa lustiga illustrationer.

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

du får gärna visa upp min vackra frisyr!!

5:14 em  
Anonymous Anonym said...

den va iofs lite väl SPIKEY KANSKE

8:23 em  
Blogger blablablablabla said...

skojaru lr... värsta jag sett...

1:50 fm  
Anonymous Anonym said...

ja helt enkelt ASFUL

1:24 em  
Blogger blablablablabla said...

det var någon som sa nått här.
jag ser inte vad dock.

5:51 em  
Anonymous Anonym said...

jag var ganska ironisk om man säger så.... det var det fulaste jag nånsin haft

7:00 em  
Blogger blablablablabla said...

Sudden, du är inte ensam om att ha valt dåliga frisyrer i dina dar.

Jag har haft en rad massa katastrofer på huvudet, i nästan samma klass som din spikey.

Nåja, Hesh. Är kukbilden lämplig?

7:06 em  
Blogger Henning said...

Ne, tror jag klargjorde det rätt tydligt förut. Jag skulle bli rätt så irriterad om du lade upp en bild på min håriga balle övertäckt med raklödder, tandkräm, solkräm (eller vad det nu var som jag ofrivilligt blev kaosad med i sömnen), på din blogg.

Brist på självironi?
Nja..

8:58 em  
Blogger blablablablabla said...

Jag ... förstår dig.

3:12 fm  

Skicka en kommentar

<< Home