måndag, februari 13, 2006

Sån jävla 90-tals nostalgi !!!!

Dagens låt.

Webstrarna - Moln På Marken

Antagligen den första låten jag verkligen älskade, tillsammans med "Godmorgon Columbus" med Pontus & Amerikanerna. För övrigt har min, ja vad kan man kalla det - plastfarsa - gjort videorna till båda. Inspelade i vår gamla lägenhet vid Reymers. Fyfan vilka tider det var.

Tanto. William. Peters gigantiska båt. Långholmen. Martin. Manchesterjeans. Polarn & Pyret. Fotboll, jämnt. Torska alla matcher. Fotbollsbilder. Tomas Brolin. Prodigy. Moses på Picollo. Zinkensdamm IP. Högalidsparken. Draken. Ville. Sante. Greg. Glastron. Kent. (What's The Story) Morning Glory?, Anders. Benge. "Biten" Skattjakten 1993. Lotta. Vendelsö - Tyresö. Tennis, 8 år. Mormor och morfar. Elias och Håkan. Bella och Anne. Näckstigen. Slipgatan. Och Martin såklart, igen.

Polarna var äkta och vi spelade verkligen i samma lag och vi torskade självklart alla matcher.

Och så såg jag ut...

2 Comments:

Blogger blablablablabla said...

Ja, det tror jag säkerligen. Jag var på Zinkensdamm jämt när jag var mindre, verkligen jämt. Annars var det kaninburen som gällde och Långholmen.

Once knivsöder, always knivsöder.

9:48 fm  
Blogger blablablablabla said...

Nepp, menar kaninburen vid pålsundsbron ungefär. Planen innan bron som tar en över till Långholmen. Vet dock vilken du menar.

Tanto bollplan på sommaren. Minns det som igår. Grusmolnen.

7:11 em  

Skicka en kommentar

<< Home