söndag, februari 19, 2006

JOHN OCH OSSI som i ÖRONKNARK

Dagens låt.

Johnossi - Press Hold

6 Comments:

Blogger sanna! said...

i Kärrtorps eminenta skoltidning SOM DU DISSADE hade vi ju en intervju med Johnossi!

2:19 em  
Blogger blablablablabla said...

Jag har gjort så mycket, så mycket verkligen som du vet om men inte jag typ. Eller som du minns, fast inte jag.

Det gör mig till jävligt CP.

2:26 em  
Blogger sanna! said...

livet som guldfisk är inte enkelt.
det måste vara ganska värdelöst...? ;)

10:19 em  
Blogger blablablablabla said...

haha... ja. du plockar poäng din jävla popare ;)

10:24 em  
Blogger sanna! said...

det finns inget bättre än när du har varit dum och jag ger igen!

11:22 em  
Blogger blablablablabla said...

hahaha. :D

11:44 em  

Skicka en kommentar

<< Home