torsdag, april 13, 2006

Ännu en onsdags fylla...

Det var kul igår faktiskt. Vi såg ganska så hyfsad men framförallt begåvad livemusik av Gustaf Kjellvander och ett annat band med ett I'm From Barcelona-antal. Gustaf var tydligen dragplåstret men jag vete tusan om inte The Fine Arts Case var bättre. Kanske för att jag har lyssnat en del på Christian Kjellvander som är bra mycket bättre än brorsan, Gustaf.

Efter detta begav det sig till Skeppsbar igen. Där satt vi i ett par timmar i den förunkna Silja Line inredningen. Sen dansgolvet och sen kaos vid Slussen och sen hem, tror jag. Jag gick hem från Slussen, lite sådär men jag blev ... belönad ... i och med den supergoda baconburgaren på Crave. Fan vad god den är. Kom hem, ganska så full, borstade tänderna och vaknade upp med en ganska så ordentlig baksmälla. Märkligt, då jag bara drack bärs hela kvällen. Antalet låg dock uppe i 7-8 stora stark. Lite sådär.

Ja, men för övrigt...

Dagens låt.

Oasis - Rockin' Chair