torsdag, mars 16, 2006

15/3

Det som hände:

- Jagad av Securitas vakter.
- Fika med två jävla 16 åringar.
- Utgång med jobbarkollega.
- Utskälld på Carmen av en ful 40-åring som trodde att hon kunde få mig. Erbjöd sig bland annat med orden "du får göra vad du vill med mig" men jag spelade sjukt adrian nonchalant och skrattade bort hennes förmodligen oseriösa förslag. Kan folk sluta vara så jävla fula och äckliga?!


- Baba Sonic.
- Gå hem och vandalisera.


Det som händer:

- Tänker på henne. Varför?
- Dricker för mycket alkohol.


En utförligare rapport på det här kommer möjligtvis, men jag är inte ett dugg sugen på att skriva den. Jag är inte i någon blogg period för tillfället där jag tar upp saker som händer i mitt liv. Det kommer bara bli en massa musik och annan dynga som ni kanske inte har någon lust att läsa. För övrigt så var "Lord Of War" med Nicholas Cage en ruggigt bra film. 4/5. Oh, Silvia.

Dagens låt.

Håkan Hellström - Båda Sidor Nu

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

OOO..Vem är "henne" då, spännande!

5:00 em  
Blogger blablablablabla said...

fritte: allas mammor

6:59 em  

Skicka en kommentar

<< Home