lördag, februari 25, 2006

Tänk så fel man kan ha.

Jadu Jocke... nu sitter du inne i fyra år med två andra välkända bråkstakar från Södermalm. Jag kan inte fatta att du har mördat en person. Visserligen vek du inte undan för ett vev, men aldrig någonsin trodde jag att du skulle kunna mörda en person. Aldrig någonsin.

Tänk så fel man kan ha.

Jag vet inte alls hur jag ska ställa mig till det här. Du var ju onekligen en av de få i vår klass som hade hjärna. Och så gör du en sådan grej. Nåja, fyra år. Cheers.

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

mm känns fan lite keeft att han sitter inne, snackade med honom senast i november på cyber. En i min pluton i lumpen är polare med honom också.

Världen är bra liten.

7:25 em  
Blogger blablablablabla said...

sant... å mina andra polare har gått typ i samma klass som de andra två, jimmy och shawn.

såg du efterlyst, stoffe? om inte så skickar jag avsnittet.

9:31 fm  
Anonymous Anonym said...

vad heter det avsnittet? har den nåt namn och var laddade du ner den?

12:00 em  
Anonymous Anonym said...

nope har inte sett efterlyst avsnittet, läste bara på deras hemsida

1:17 em  
Blogger blablablablabla said...

Stoffe:

Du ska få se. Man såg så lätt att det var Jocke. Rutig casualskjorta med sin slitna Gant keps. Visst fan var det han.

Anonym:

Efterlyst.S31E06.SWEDiSH.PDTV.XviD-TS

6:05 em  
Blogger Henning said...

Länken funkar inte för mig. Jävligt nyfiken på det där avsnittet asså..

8:09 em  
Blogger blablablablabla said...

Länk? Vilken länk? Jag har inte länkat något här.

8:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home