tisdag, februari 21, 2006

Sunny Beach 2005

BEST OF THE BEST - GREATEST
















Tommiedäck.

Nutida klassiker. Helt fantastisk.















Finare variant på en traditionell böghög.

Vet inte hur spexet kom till. Jag tror jag ramlar och skrapar upp ryggen. Peter ser mig liggandes och sätter sig på mig när jag försöker ställa mig upp. Och i den vevan bekantar sig Ivar med oss också... en ganska så snygg ställning men till vilket syfte?























Bajs.

Ivar använde toaletten hos några skånebrudar och meningen var att man INTE fick spola, typ. Men det hade ju inte han en enda aning om, så upp ur toaletten kom det bajs. Bajs i mängder. Odören blir total och hela hotellet stinker bajs. Vi sprang.
















Ivar som vi aldrig trodde att vi skulle se han.

Ja, titeln talar sitt tydliga språk. Ivar var den här kvällen helt outrageous. Han låg ner överallt. Klarade inte att stå. Så full har han aldrig varit, aldrig någonsin. För övrigt har vi en hel serie oförklarliga bilder med Ivar från den här kvällen. O-ivig kväll om man tänker på hans andra onyktra kvällar.















Gladaste-Yet-evööör.

Ja, så glad har vi sannerligen aldrig sett Jesper tidigare. Den insmetade Hesh i solskyddskräm i bakgrunden är av noll relevans. Det är Jespers titta-så-jävla-roligt-vi-har-ansikte som ÄR bilden. Kan lika gärna vara förstplacerad.















Henning gör tänkbar gayporrfilmsdebut.

Ja, visst ser det äkta ut? Man skulle utan tvivel kunna skicka in den här bilden till någon erotisk porrfilmare med inriktning på kukar och män och han skulle nappa direkt. Det enda som skulle ändras vore Hennings fyfan-vad-äckligt-min men jag skulle också tycka att det var äckligt att få en okänd spermaliknande vätska över mig, efter en hård och svettig kväll på Lazur.















Ja, varför inte?

När vi hade stegrat in i våra rum och öppnade toalettdörren så beklagade vi oss över den lilla arean som man skulle stå och uträtta sin hygienbehov på. Men under veckans gång blev våra hygienbesök nästan en komisk upplevelse varenda gång men samtidigt himla praktisk. Plötsligt kunde man kissa alternativt bajsa, duscha och borsta tänderna på samma gång. Allt-i-ett. Fantastiskt. Lyckligtvis tog vi även en bild som minne. Men en fråga blir det onekligen. Jesper, är det härligt att torka sig i röven med blött bulgariskt papper? Jag menar, sitter det inte kvar papper då i bajsan?
















Olla, som i ollon.

Det var just den här kvällen som Ivar fullständigt kollapsade. Och ollon är ju alltid ollon. Vi är alltså påväg till en Ivar som återigen har ramlat ihop i en buske med tre röda ollon efter sig. Plumpt värre men succé samtidigt.















Hahaha.

"Ner med huvudet, Tomp!"
"Ah!"
















Ansikten.

Henning är bög personifierad på den här bilden. Hesh's min: "men du... som fotar... jag sväljer... och jag fullkomligen älskar det!"


















Varför deppa när du kan steppa?

Varför deppa när du kan steppa?






















Jag spyr för jag vill.

"... inte för att jag måste"
















Skandinavien partyn är bra partyn.

Ja, hur vackra är vi inte. Ganska så succéartad tillställning kan man ju lungt konstatera. Men jag minns ju det inte som igår, eh.















Workout in Bulgary.

För att hålla formen, enbart för att hålla formen. (?)















Det ska var farligt att sova.

Jag undrar än vad den första tanken var när Tompa vaknade upp följande morgon? Man kan ju spekulera, så jag... spekulerar: "Ooooooooooooooooooooooooooooooooh... aldrig, aldrig mer. Vaaaaaaaaaaaaaatten. Va... vafan... kondom... vaaaa... har jag skitit ner mig... va fan... vad fan är det klibbiga... MEN FITT DÄCK!"














Sudd och kräm som i solskyddskräm.

Det ska vara farligt att sova.
















1.















Tommie-depp.

Ja, Tommie mådde inte bra efter raset kvällen innan. Han ville äta och han beställde det där. Det där, som i pasta. Ja, det är pasta. Och den smakade skit såklart. För övrigt mådde han piss hela dagen. Förståeligt, kanske.
















Skandinavier bland skandinavier.

Ja. Sunny Beach är något vi inte talar om på samma sätt som Zakynthos 2004. Det bara är så. För vi minns inte Sunny Beach med nostalgi, verkligen inte. Inte på samma sätt som vi gör med Zakynthos. Vi åkte till ett skithål, vi levde som skithål och vi åkte därifrån med...

. MISSION COMPLETE .

14 Comments:

Blogger Henning said...

haha, sköna bilder där måste jag säga.
Kaoset, vad ska man säga..., bara att le åt eländet.
Bögbilden, väldigt rolig. Hade jag inte sett tidigare.
Skönt också med Jespers deja vú min från kaoset i zakke.
Ser fram emot att se resten av filmen.

9:44 em  
Anonymous Anonym said...

puddingar ^^ INTE. skash bilder! men roliga

10:04 em  
Blogger blablablablabla said...

filmen...?

jag tror att jag har alla bilder, hesh. eller sitter du på några guldkorn?

maja... ^^

10:34 em  
Blogger sanna! said...

Glad min som är sjuk +o(

11:57 em  
Blogger blablablablabla said...

?

12:17 fm  
Anonymous Anonym said...

ja tror inte du har alla bilder, tror ja glömde att rarra en av filmerna, men har rarrat alla nu
(med filmen menar jag alltså ena fotorullen,)

skash är det samma sak som skabb? Fan har ramlat ut ur inner loopen av vad ungdomar säger nuförtiden, jag känner mig gammal....

3:09 fm  
Blogger blablablablabla said...

ok... så det finns mer och bättre? :)

"inner loopen" haha!

9:44 fm  
Anonymous Anonym said...

skash är exakt samma sak som skabb! men det är ändå lite positivt.. på något sätt. och det är inte direkt ett utbrett "ungdomsord" heller, det är internt. :]

9:09 fm  
Blogger blablablablabla said...

Skönt att vara i inner loopen igen, puh.

9:46 fm  
Anonymous Anonym said...

aa verkligen, tack gode gud!

2:50 em  
Blogger blablablablabla said...

majs!

3:23 em  
Blogger Unknown said...

ray ban wayfarer
fitflops
cheap oakley sunglasses
nike sb shoes
cheap oakleys
beats headphones
tory burch outlet
hollister clothing
hollister outlet
jordan retro
coach outlet
jordans for sale
michael kors outlet
fitflops sale clearance
michael kors outlet
coach outlet store online
timberland outlet
toms shoes
michael kors outlet
kobe 11
louis vuitton outlet
ray-ban sunglasses
vans shoes
michael kors outlet online
coach canada
rolex watches outlet
coach outlet
celine
gucci handbags
coach outlet store online
coach factory outlet
replica watches
michael kors outlet clearance
louis vuitton outlet
christian louboutin shoes
michael kors outlet online
coach outlet store online
coach outlet
christian louboutin outlet
michael kors handbags
20167.8wengdongdong

8:40 fm  
Blogger Unknown said...

zhengjx20160811
michael kors outlet online
louis vuitton handbags
louis vuitton outlet
uggs for men
louis vuitton
oakley sunglasses
coach outlet online
louis vuitton outlet stores
louis vuitton purses
abercrombie outlet
supra footwear
cheap toms shoes
jordan 6s
michael kors handbags
nike store
jordan 3 powder blue
coach factory outlet online
rolex watches
canada goose sale
coach outlet store online clearances
timberland boots
louis vuitton outlet
ralph lauren sale
hermes birkin handbags
toms outlet
jordan retro 4
cheap jerseys
cheap air jordans
fitflop clearance
san antonio spurs jerseys
rolex watches
ugg boots
michael kors
oakley sunglasses
louis vuitton purses
clarisonic
ugg outlet store
cheap jerseys
uggs for women
washington wizards jerseys

11:57 fm  
Blogger yanmaneee said...

timberland outlet
michael kors outlet
louboutin shoes
adidas stan smith
fila shoes
louboutin shoes
jordan shoes
hermes handbags
curry shoes
fila shoes

4:59 fm  

Skicka en kommentar

<< Home