torsdag, januari 26, 2006

Oj

Oj, idag är det Oasis.
Jag har inte förstått hur stort det är än.
Det är mer... oj.

Igår tog vi en vända med Linus i sällskapet, som var nere i hufvudstaden på besök. Först ett gäng bira, nån drink och nån fernet på Söderhof. Jag vart rätt full och vi bekantade oss med ett par tjejer som skulle till samma ställe som oss, vilket var The Vibe. Jag var egentligen inte ett smack sugen på att gå ut, men varför inte egentligen. Att jobba bakis är riktigt tungt ofta, men efter ca 3 cola och nån Pago är man på tårna igen. Jag, Tompa och Linus tog en bulle hem till Södermalm vid 02 rycket och Totte stannade kvar, för han hade onekligen mer än halva inne på ett gammalt ligg som vi hade gått in med. Han fick nog ligga.

För övrigt ska jag se Oasis (OASIS) på Hovet idag.
Det kommer bli... oj.