söndag, januari 22, 2006

FFL

Det är kul när man är "tät" Det är kul att man spenderar sina pengar på ett helt annat sätt när man är ute nuförtiden.

Som att tex. inte bara dricka 30-kronors bira på förkröksstället. För att istället bredvid dessa bira dricka Fernet. Att tex. helt glömma bort det här med pilsner och köpa helrör med en okänd snubbe "på stället man inte ens vill in på" Att man är påväg till tunnelbanan fast man kommer på att en taxi, 160 kr till Hornstull är ett skönare och snabbare alternativ. Att man bjuder två uteliggare på korv mä brö, för att man... vill.

Saker man inte ens var nära att göra för ett halvår sedan.

Så med facit i hand. Såhär mycket har jag aldrig någonsin spenderat när jag varit ute. Och när jag vaknade nu så hade jag inte ett dugg med ångest. Jag vet att jag har väldigt mycket råd och jag vet att det var väldigt kul, trots att det var ställe man inte ens vill gå in på.

Jag må vara fruktansvärt bakis, eller är jag full fortfarande? Tänkte i alla fall ta en alvedon nu och lira lite Mario Cart nu med bror.

^^

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

och skicka iväg några fylle-sms..Ha! ;P

1:59 em  
Blogger blablablablabla said...

Jah.

2:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home