lördag, december 31, 2005

BIGGER BOYS & STOLEN SWEETHEARTS

Igår var det poker ute i Nacka, hos min vän Stoffe. Med Davve, Micke, Nicco, Micke och Linda. Det kändes som poker-abstinensen skulle få komma ut och det var ett etablerat motstånd jag mötte. Men jag hade koll på hela rundan och tog hem 300 kr. Mycket härligt!

Efter pokern kollade vi på Garden State som var en mycket bra och säregen film. Undrar varför man aldrig har kollat på Scrubs. När vi ändå är inne på serier! Prison Break! Har dragit hem fjorton avsnitt nu. Kommer lägligt med tanke på att nästa Lost avsnitt visas den 14 januari i USA först. Dessutom har det inte kommit någon S03E11 med The OC. Uppehåll där också?

Ikväll är det middag hos Iggo och sen vet jag faktiskt inte vad som kommer hända. Det skulle vara kul med hemmafest. Hör av er på följande nummer om ni sitter på någon festrelaterad fakta!

0707294344

Annars hittar ni mig uppe på Skinnarviksberget vid tolvslaget - jättejättefull säkert.

Tror för övrigt att Arctic Monkeys kommande fullängdare kommer hålla mycket hög nivå. Mycket illa att man inte tog tillfället i akt och såg dem som förband till Franz Ferdinand tidigare i vintras.

Dagens låt.

Laakso - High Drama

Gott nytt år!