tisdag, mars 28, 2006

min knull-lista

detta är min knull-lista. inga namn nämns av självklara skäl såklart. men detta är min knull-lista;

tot: 12 olika tjejer.

varav åldrarna var, alltså i imperfekt då det skedde:
  • 15 år - 1 st
  • 16 år - 3 st
  • 17 år - 4 st
  • 18 år - 2 st
  • 19 år - 1 st
  • 22 år - 1 st
fakta: jag kan namnet på 8 stycken. 6 av knullen har utspelats på festival/fylleresa, varav 1 på fylleresa och resten i festivalsammanhang. ca hälften av knullen har jag varit riktigt berusad, vilket gör att hälften av knullen har varit riktigt värdelösa. endast hälften av tjejerna har varit seriöst knullvänliga också. den ena delen är knull jag mer eller mindre ångrat. endast två av dessa tjejer kan jag tänka mig ha sex med igen.
bonusfakta: jag har "endast" (?) fått 5 av dessa tjejer att uppnå orgasm. men med viss eftertänksamhet så är jag tvärsäker på att minst 2 av dem har fakat sin orgasm. men det kan man ju egentligen bara spekulera i.
sammanfattning: vad säger det här? ingenting! men min knull lista är härmed, delvis, officiell.

"men är du pervers/cp/störd osv. som har denna statistik nedskriven?"

- Pervers? Ja, även om ordet klingar negativt så kan jag fullt förstå om folk väljer att kalla vederbörande blogg/lista/fakta/bonusfakta för perverst. Men för att försvara min lilla heder som jag trots allt kanske har kvar så är denna blogg/lista/fakta/bonusfakta gjord ikväll och bara ikväll. Det tog mig runt en halvtimme att sammanställa och jag är hyfsat tvärsäker på att den stämmer. Alltså ingen fakta som jag har haft nedskriven sen oskulden försvann, inte det. Men varför ska jag behöva försvara den egentligen? Jag står ju för den och det är trots allt en knull-lista, min knull-lista.

Dagens låt.

Amy Diamond - Welcome To The City















För övrigt; Hur kan man ha knullat ett sådant där fyllemongo egentligen?

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jaa, f.ö förstår inte jag heller det ;)

12:56 fm  
Blogger blablablablabla said...

haha, ditt spjuver ;)

12:57 fm  
Anonymous Anonym said...

vare de bästa du kunde komma på?

12:59 fm  
Blogger blablablablabla said...

ja, det är sent och ordförrådet är stängt nu.

1:00 fm  
Anonymous Anonym said...

adrian nödvändig blogg

1:03 fm  
Blogger blablablablabla said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

1:04 fm  
Anonymous Anonym said...

Dios mio!!!

Un hombre muy exitado sexualmente.
Oh...la....laaa
Me gusta Barcelona

11:10 fm  
Blogger blablablablabla said...

a veast

4:59 em  

Skicka en kommentar

<< Home