lördag, december 10, 2005

I'll be right there

Hemmafest ikväll ute i Bromma. Av någon jävla anledning kände jag igen vissa ansikten. Jag hade kul i alla fall. Jag vart full och jag hittade ett tjafs. Heshie började spy precis när jag hade förberett mig för att lägga in en viss STÖT på en Rebecca. Så nu vet ni i alla fall hur det kunde ha artat sig, om nu inte Hesh började spy på nedervåningen. Vi vart genast utkastade ungefär. Sorgligt, men sant.

Roligt att Jesper följde mig påväg hem. Dvs, vi gick av vid Fridhemsplan och vi sprang hela vägen hem. Han pallade, hela vägen. Men han var ganska så död precis vid Västerbrons slut. Jag vart ändå imponerad. Jag själv klarar sträckan utan problem då jag drar den varje dag efter jobbet, men att arbetslöse (!!) Yetknull skulle fixa den under en ganska så fet fylla var inte direkt förväntat. Krädd.

SoundClash imorgon. Eller hur? ;)

Imorgon hittar ni mig på det lilla köket. Kom gärna förbi och dra ett snack. Allvarligt alltså :D